Гра «Світ Громад» – інструмент підвищення кваліфікації в слуг народу

Модель – це певна гіпотеза щодо потенціалу та алгоритму дій, пов’язаних з використанням гри Світ Громад, для вирішення тої чи іншої проблеми, яка потребує перевірки практикою.

Автор моделі: Леонід Жовтиломайстер гри Світ Громад Другого рівня

Назва моделі: Гра Світ Громад – як інструмент підвищення кваліфікації державних службовців, службовців органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, через формування компетенцій планування розвитку громади,  налагодження комунікації та командної роботи в громаді.

Проблема, на вирішення якої спрямована

Низька ефективність, застарілі методи та методологія підвищення рівня кваліфікації державних службовців, службовців органів місцевого самоврядування, відсутність партнерської комунікації, недосконалість роботи депутатів місцевих рад,

Цільова аудиторія:  Державні службовці місцевих органів влади, службовці та керівники органів місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, громадські активісти.

Показники (Як дізнатись, що проблема вирішена або по ній відчутно прогрес?): 

  1. Наявність хоч одного примірника гри Світ Громад в громаді.
  2. Зацікавленість Центрів підвищення кваліфікації інструментом ігрофікації.
  3. Системна комунікація представників цільових груп з майстром гри (онлайн, офлайн).
  4. Графік проведення ігрових семінарів в громаді.
  5. Зміни в системі планування діяльності громади.
  6. Залучення громадськості та бізнесу до розвитку громади.

Рекомендована кількість учасників: 18 учасників (три робочі групи).

Необхідна кількість примірників гри Світ Громад: 3

Рекомендована кількість та періодичність ітерацій роботи з групою: 2

Спеціальні умови та особливості підготовки: 

Володіння інформацією про особливості законодавства щодо планування розвитку громад, налагодження комунікації з центрами підвищення кваліфікації цільових груп проекту, налагодження спільного діджітал контенту.

Що учасники мають знати напередодні?

Стартові умови: особливості планування розвитку громади; ігрофікація, як освітній інструмент; основи законодавства України.

Особливості проведення гри: 

  • Правила гри (формалізація стосунків;
  • дотримання освітніх вимог гри (не перетворення інструменту на забаву;
  • дотримання умов, правил та можливостей інструменту).

Перелік питань для проведення рефлексії:

  • Які перші враження?
  • Чи виправдані очікування.
  • Що вдалось згенерувати?
  • Яких інструментів не вистачило?
  • Що можете використати для розвитку?

Рекомендації по часу проведення: Бажано п”ятниця після 15.00

Контакти автора моделі для налагодження співпраці: www.facebook.com/zhovtylo.leonid 

Статус модель: тестується

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.