Результати дослідження користувацького досвіду власників гри “Світ Громад”

З 1 по 14 грудня 2017 року на наше замовлення було проведено експертне дослідження аудиторії, методів використання та впливу настільної гри “Світ Громад”. Вашій увазі розгорнуті результати.

Світ Громад – всеукраїнська гра

Всього опитано 71 експерта з 20 областей України, які володіють принаймні одним примірником гри Світ Громад.

Ними проведено близько 350 публічних ігор, в яких учасники опитування зафіксували 3358 гравців.

На момент опитування точно встановлено наявність примірників та проведення публічних ігор у 72 громадах в усіх областях України (окрім тимчасово окупованих територій):

Світ Громад – гра для міст?

Запитання анкети: “Тип вашої громади”:

87,32% – міська громада.

Такий високий показник пояснюється тим, що більшість експертів, які працюють у сфері розвитку громад проживають у містах і працюють в менших громадах у відрядженнях. Крім того з містами значно простіше комунікувати та промотувати товари, тому цілком очевидним є те, що перші покупці – жителі міст. Зрештою, в Україні 70% населення живе у містах, тож цей показник буде вирівнюватись в подальшому але не суттєво.

Світ Громад – гендерно збалансована гра

Запитання анкети: “Ваша стать”:

56,34% – Жінки;
43,66% – Чоловіки.

Світ Громад – гра в яку грають дорослі

Запитання анкети: “Ваша вікова група”:

8,45% – 18-25 років;
32,39% – 26-35 років;
50,70% – 36-50 років;
8,45% – більше 50 років.

Як і задумувалось, Світ Громад в першу чергу використовується як інструмент громадянської освіти дорослих. Понад 50% – це найбільш активна частина населення в контексті розвитку громади віком від 36 до 50 років.

Світ Громад – гра в соціальне партнерство

Запитання анкети: “Тип організації, в якій ви працюєте”:

59,15% – Громадська/благодійна організація;
14,08% – Малий бізнес;
14,08% – Державна установа;
8,45% – Орган місцевого самоврядування;
2,82% – Донорська організація;
1,41% – Великий бізнес.

Не зважаючи, що більше половини опитаних експертів працюють в громадському середовищі, майже 40% – представники інших секторів (бізнес та влада).

Світ Громад – гра для широкої аудиторії

Запитання анкети: “Аудиторія, з якою Ви використовуєте гру” “Світ Громад”*:

78,87% – Громадські активісти;
54,93% – Працівники установи, організації;
45,07% – Університетська молодь;
32,39% – Шкільна молодь;
32,39% – Депутати місцевої ради;
30,99% – Підприємці;
28,17% – ВПО.

*Можна обрати кілька варіантів, тому сумарне значення більше 100%

Світ Громад покращує професійні навички з розвитку спільнот

Запитання анкети: “Як в цілому використання гри “Світ Громад” вплинуло на Вашу професійну діяльність?”

39,44% – Дуже позитивно;
38,03% – В цілому позитивно;
22,54% – Нейтрально.

Загалом 77,47% опитаних відзначили позитивний вплив використання гри на свою професійну діяльність. Натомість не було жодного негативного відгуку.

Світ Громад залучає та об’єднує людей

Запитання анкети: “Які саме зміни у Ваших особистих та професійних компетентностях відбулися у результаті Використання гри Світ Громад?”

Відбулись суттєві та радше суттєві зміни у наступних компетентностях:

71,83% – Покращив/ла здатність ширше дивитись на проблему.
69,01% – З’явилося натхнення працювати з людьми над вирішенням спільних завдань.
60,56% – Покращив/ла зв’язки з іншими людьми та організаціями.
54,93% – Покращилися навички до навчання.
52,11% – Усвідомив/ла можливість впливу на місцеву політику.
52,11% – З’явилася мотивація брати участь у житті своєї громади.
50,70% – Покращилися лідерські якості.
47,89% – З’явилося натхнення впроваджувати зміни.
40,85% – Покращилися фінансові навички.
38,03% – Став/ла більш підприємливим/ою.

Світ Громад – ефективний інструмент просвітництва, активізації та дослідження поведінки людей

Запитання анкети: “Для яких цілей Ви використовуєте гру “Світ Громад”?

66,20% – Просвітництво щодо інструментів розвитку громади.
57,75% – Для активізації та залучення людей в певний процес.
46,48% – Для дослідження поведінки, характеру людей.
36,62% – Для корисного проведення часу.
35,21% – Як інструмент тімбілдінгу.
29,58% – Як частину стратегічного планування у громад.
28,17% – Для виявлення прихованих лідерів.
25,35% – Для формування нової політичної культури.
19,72% – Для розвитку фінансових навичок, підприємництва.

Світ Громад – в усі школи та університети!

Запитання анкети: “Які у Вас подальші плани щодо використання Гри Світ Громад?”

42,25% – Хочу впровадити гру в освітніх установах громади (школа, університет тощо).

Усі інші плани та побажання набрали менше 10% голосів та часто носять індивідуальний вузько-спеціалізований характер.

56 відкриттів зі Світом Громад у 2017 році

Запитання анкети: “Ваше найбільше відкриття, пов’язане з грою “Світ Громад”:

  1. Життя громади влаштоване за певними законами, а не є хаотичним.
  2. Надзвичайно важливо інформувати громади про надходження до бюджету і залучення громадськості до прийняття рішень про видатки.
  3. Це цікаво молоді.
  4. Цікаво що в формі гри програються реальні життєві ситуації.
  5. Команда може сформувати стратегічні напрямки в розвитку громади.
  6. Люди можуть об’єднуватися разом і будувати те, що їм потрібно.
  7. У грі ролі та їх поведінка розподіляються точно так само, як і в житті.
  8. Сподобався ігровий підхід.
  9. Поведінка учасників гри.
  10. Правила можна вивчити за годину.
  11. Люди з захватом платять податки а бізнесмени відкривають бізнес безробітним. І ще, навичка “скинулися всі гуртом” після другого-третього разу гри швидко переходить в реальне життя.
  12. Сама Гра 🙂
  13. Швидкість досягнення спільної мети при консолідованих зусиллях
  14. Можливість робити віртуальні (ігрові) помилки є профілактикою реальних помилок.
  15. В цілому більшість процесів – це гра.
  16. Дуже круто працювати із дітьми за допомогою гри.
  17. Дорослі дуже потребують такого методу навчання, наприклад через гру. Так простіше робити і розбирати помилки).
  18. Люди під час гри відкриваються з нової сторони, що раніше було непомітно.
  19. Командна робота.
  20. Хороша гра для налагодження корисних зв’язків.
  21. Щастя і здоров’я як критерії успіху громади.
  22. Завдяки ігровій механіці дуже швидко налагоджується взаємозв’язок із гравцями різних вікових категорій.
  23. Гра як людинознавство.
  24. Що мені цікаво грати самій багато разів і що сценарії не повторюються.
  25. Гра відкриває справжню сутність людини та м’яко впливає на зміну поведінки дорослих.
  26. Гра виявилась набагато складнішою ніж на перший погляд.
  27. Гра дійсно об’єднує.
  28. Гра дуже подобається людям яким її проводиш, вона їх трансформує допомагає подивитися на події зі сторони.
  29. Креативність.
  30. Не потрібно боятися кредитів.
  31. За допомогою гри на практиці можна показати, значення планування розвитку громади. Супер практичний інструмент.
  32. Гра дозволяє зняти маски.
  33. Сам формат Гри як гри вже має позитивний вплив на учасників.
  34. Чудовий механізм формування розумного суспільства.
  35. Через гру легко пояснити людям, як правильно спрямовувати фінанси на місцевому рівні, щоб це було ефективно для всієї громади.
  36. Ефективність зміни самооцінки учасників.
  37. Розуміння фінансової спроможності при стратегічному плануванні.
  38. Дійсно хороший інструмент навчання.
  39. “Вся наша жизнь… ИГРА!:)))” Тож, за допомогою гри можна вирішувати найскладніші завдання (стратегічні, економічні, політичні…).
  40. Мотиваційний чинник для ряду людей.
  41. Різні стратегії поведінки різних груп гравців, пошук нестандартних рішень учасниками у складних ситуаціях, близьких до програшу.
  42. Азарт відкриває внутрішню сутність людини.
  43. Як просто можна пояснити вплив спільної роботи на користь спільного блага.
  44. Люди. Вони відкриваються зовсім з іншого боку.
  45. Спілкування із активними, налаштованими на діяльність з розбудови громадянського суспільства.
  46. Різні аудиторії дуже по-різному проявляють себе у цій грі.
  47. Як багато грошей утікає крізь пальці.
  48. Можливості програвання різних сценаріїв, тим самим моделювання розвитку певних подій.
  49. Грати – це цікаво для дорослих.
  50. Фінансова грамотність, виявлення характеру людей та стереотипність.
  51. Гра розкриває всі особливості людей, їх сильні та слабкі сторони. Гра гарно працює для команд організацій.
  52. Люди хочуть та мають неабияке бажання змінювати світ навколо себе і себе.
  53. Зацікавленість членів громади.
  54. Стереотипи щодо пасивності громади.
  55. Як гра може об’єднати людей.
  56. А виявляється таку область життя як місцеве самоврядування можна в сучасних умовах виразити в грі та ще й офлайн. Ніколи не задумувався над такою можливістю.

Читайте також:

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.