+ 10% у парламенті або як привести молодь на вибори інструментами ігрофікації?

В Україні скоро вибори. Та що там, вибори у нас проходять постійно, тільки є не одне але:

  • майбутнє продовжують формувати та обирати пенсіонери
  • рівень політичного маразму та популізму з боку політичних партій, кандидатів постійно зростає через низьку громадську активність і освіченість виборців
  • найбільш освічена, технологічна частина нашого суспільства – молоді люди не ходять на вибори і не беруть участі у формуванні тої моделі суспільства, в якій їм було б комфортно жити і реалізовувати свій потенціал (можливо тому і їдуть на багатші села )

Розробники гри Світ Громад не можуть собі дозволити стояти осторонь, оскільки все таки мають плани прожити в Україні і бачити її комфортною та привабливою для життя себе і своїх дітей, тому пропонують модель використання гри Світ Громад у якості  інструменту політичної освіти молоді та її залучення до виборчого процесу, а, можливо, навіть – перемоги політичної сили, яка зробить ставку на молодь.

Модель – це певна гіпотеза щодо потенціалу та алгоритму дій, пов’язаних з використанням гри Світ Громад, для вирішення тої чи іншої проблеми, яка потребує перевірки практикою.

Автори моделі: Михайло Войтович, Тарас Тимчук

Назва моделі: + 10% у парламенті

Проблема, на вирішення якої спрямована

Через відсутність поведінкової звички та розуміння причино-наслідкових зв’язків “вибори – модель розвитку суспільства” (від виборів залежить модель розвитку суспільства) молодь не ходить на вибори. Але як привести добровільно молодь на вибори?

Цільова аудиторія: Молоді люди 16-17 років – майбутні виборці на найближчих виборах та 18-24 річні – найбільш пасивна електоральна група.

Показники (Як дізнатись, що проблема вирішена або по ній відчутно прогрес?)

  • % залученості у виборчий процес під час гри в першій та наступних ітераціях
  • артикуляція розуміння причино-наслідкових звязків у суспільстві, в які входять вибори
  • % молодих людей які проголосували на найближчих виборах в округах щільного використання гри по поточній моделі
  • соматична дія – встановлення рівня популізму у політичній рекламі та програмах реальних політиків та партій

Рекомендована кількість учасників: від 12 до 60

Необхідна кількість примірників гри Світ Громад: від 2 до 10

Рекомендована кількість та періодичність ітерацій роботи з групою: 7 тижнів – 7 ігор

Спеціальні умови та особливості підготовки:

  • Обовязкова присутність в індивідуальних цілях усіх політичних карт
  • Змагальність на найкращу політичну модель за столом (баланс, ефективність, залученість)
  • Комбінування коротких та довгих сценаріїв в різних ітераціях

Що учасники мають знати напередодні?

  • Легенда про суспільство, яке обирають пенсіонери
  • Що таке політичний популізм та маразм

Особливості проведення гри:

  • Знайти маразми у виборчих програмах та листівках
  • Встановити рівень популізму на реальних прикладах

Перелік питань для проведення рефлексії:

  • як проходили вибори
  • чому саме так
  • чому саме ці люди стали мерами
  • в чому відзначились мери
  • що можна було зробити краще
  • чи виявили популізм і маразм
  • які паралелі з реальним життям можна провести

Рекомендації по часу проведення: потрібно мати 6 годин, легкі наїдки та напої, вихідний день або замість навчання

Додаткові особливості: більше гумору та стьобу

Контакти автора моделі для налагодження співпраці: vojtovicz@gmail.com, tarastymchuk@gmail.com

Статус моделі: тестується

P.S. Перед тим як пробувати цю модель на виборах до парламенту, спробуйте відтестувати її на виборах до ОТГ.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.