В Україні скоро вибори. Та що там, вибори у нас проходять постійно, тільки є не одне але:
- майбутнє продовжують формувати та обирати пенсіонери
- рівень політичного маразму та популізму з боку політичних партій, кандидатів постійно зростає через низьку громадську активність і освіченість виборців
- найбільш освічена, технологічна частина нашого суспільства – молоді люди не ходять на вибори і не беруть участі у формуванні тої моделі суспільства, в якій їм було б комфортно жити і реалізовувати свій потенціал (можливо тому і їдуть на багатші села )
Розробники гри Світ Громад не можуть собі дозволити стояти осторонь, оскільки все таки мають плани прожити в Україні і бачити її комфортною та привабливою для життя себе і своїх дітей, тому пропонують модель використання гри Світ Громад у якості інструменту політичної освіти молоді та її залучення до виборчого процесу, а, можливо, навіть – перемоги політичної сили, яка зробить ставку на молодь.
Модель – це певна гіпотеза щодо потенціалу та алгоритму дій, пов’язаних з використанням гри Світ Громад, для вирішення тої чи іншої проблеми, яка потребує перевірки практикою.
Автори моделі: Михайло Войтович, Тарас Тимчук
Назва моделі: + 10% у парламенті
Проблема, на вирішення якої спрямована
Через відсутність поведінкової звички та розуміння причино-наслідкових зв’язків “вибори – модель розвитку суспільства” (від виборів залежить модель розвитку суспільства) молодь не ходить на вибори. Але як привести добровільно молодь на вибори?
Цільова аудиторія: Молоді люди 16-17 років – майбутні виборці на найближчих виборах та 18-24 річні – найбільш пасивна електоральна група.
Показники (Як дізнатись, що проблема вирішена або по ній відчутно прогрес?)
- % залученості у виборчий процес під час гри в першій та наступних ітераціях
- артикуляція розуміння причино-наслідкових звязків у суспільстві, в які входять вибори
- % молодих людей які проголосували на найближчих виборах в округах щільного використання гри по поточній моделі
- соматична дія – встановлення рівня популізму у політичній рекламі та програмах реальних політиків та партій
Рекомендована кількість учасників: від 12 до 60
Необхідна кількість примірників гри Світ Громад: від 2 до 10
Рекомендована кількість та періодичність ітерацій роботи з групою: 7 тижнів – 7 ігор
Спеціальні умови та особливості підготовки:
- Обовязкова присутність в індивідуальних цілях усіх політичних карт
- Змагальність на найкращу політичну модель за столом (баланс, ефективність, залученість)
- Комбінування коротких та довгих сценаріїв в різних ітераціях
Що учасники мають знати напередодні?
- Легенда про суспільство, яке обирають пенсіонери
- Що таке політичний популізм та маразм
Особливості проведення гри:
- Знайти маразми у виборчих програмах та листівках
- Встановити рівень популізму на реальних прикладах
Перелік питань для проведення рефлексії:
- як проходили вибори
- чому саме так
- чому саме ці люди стали мерами
- в чому відзначились мери
- що можна було зробити краще
- чи виявили популізм і маразм
- які паралелі з реальним життям можна провести
Рекомендації по часу проведення: потрібно мати 6 годин, легкі наїдки та напої, вихідний день або замість навчання
Додаткові особливості: більше гумору та стьобу
Контакти автора моделі для налагодження співпраці: vojtovicz@gmail.com, tarastymchuk@gmail.com
Статус моделі: тестується
P.S. Перед тим як пробувати цю модель на виборах до парламенту, спробуйте відтестувати її на виборах до ОТГ.