Симуляційна настільна гра “Молодіжна рада” для популяризації Цілей сталого розвитку: що це дає?

“Молодіжна рада” – це настільна гра-симулятор, яка допомагає молоді зрозуміти світ, в якому їй випало народитися, з усіма його парадоксами, давно установленими системами та викликами, які залишились від попередніх поколінь.

Мета: зробити процес освоєння процесів навколишнього середовища ненав’язливим і фановим, забезпечити реальне залучення школярів і студентів в комплексні процеси і знайти своє місце в них.

Огляд ігрового процесу в грі “Молодіжна рада”

Використовуючи одну коробку симуляційної настільної гри-тренінгу “Молодіжна рада” можна забезпечити:

  • 2000 молодих людей на рік, які дізналися про ЦСР і пов’язують їхнє існування з реальними життєвими фактами і практичною користю;
  • 100 захопливих і масштабних подій, які можна проводити без зайвих витрат фінансових ресурсів та нервових клітин; 
  • вже готову, розроблену та перевірену на практиці програму освітнього заходу, про який хочеться розповісти друзям та зняти stories в Instagram;
  • можливість для юних амбасадорів без зайвих тривог та бар’єрів у безпечному форматі проводити майстер-класи для однолітків, вчителів, представників влади та бізнесу;
  • глибоке розуміння глобальних викликів та розвиток лідерських якостей в амбасадорів та учасників проекту.

Як це працює?

Учасники команди є жителями однієї громади (макс. число команд – 4 шт., макс. число гравців в команді – 6). Протягом раундів гравці розбудовують громаду згідно з певними, заданими на початку умовами. Ігровий процес відбувається невимушено, головним завданням гравців є кооперація, щоб побороти всі ігрові та життєві обставини та, врешті, дібратися до спільної цілі. 

На всьому дотичному ігровому реквізиті ідентифіковано компонент цілей сталого розвитку, якої він стосується, а в спеціальній методичці по використанню вказано як трактувати зв’язок певних дій, обставин та інструментів розвитку громади, з Цілями Сталого Розвитку ООН. Таким чином гравці без витрати зайвих зусиль можуть прослідкувати зв’язок між певним ігровим компонентом, який присутній в реальному житті, та конкретною ціллю. 

Приклад. В «Молодіжній раді» є колода з «Інструментами розвитку громади», в якій є карта з заголовком “Заснувати Асоціацію соціальних інвесторів та філантропів”. На карті вказано цифру “17”, тобто зазначено, що ця дія підтримує 17-ту ціль сталого розвитку “партнерство заради миру” і пояснено, що “Заснування асоціації соціальних інвесторів та філантропів дозволить залучати та використовувати внутрішні та зовнішні ресурси для забезпечення сталого соціально-економічного та культурного розвитку…”

Більше інформації: http://worldofcommunities.org/yc

Контакти для організації демо-сесій: Наталя Гарасівка, керівниця Київського офісу Світу Громад,
pm@worldofcommunities.org

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.