Автор моделі: Башняк Олександр, Майстер гри Світ Громад, Рівень 2, графічний дизайнер гри Світ Громад (реліз 1 і 2)
Назва моделі: Ефективна комунікація
Проблема, на вирішення якої спрямована: Неефективна передача інформації між співробітниками, або людьми, які згруповані навколо спільної цілі
Цільова аудиторія:
- керівники з працівниками (будь якої сфери)
- менеджери з прямих продажів
- менеджери усіх ланок
- команди розробників (керівник – дизайнер – програміст)
- керівники громадських організацій
Показники (Як дізнатись, що проблема вирішена або по ній відчутно прогрес?):
- ефективна постановка задачі
- зрозуміла та чітка передача інформації
- згуртованість навколо однієї проблеми (задачі)
- легкість спілкування між співрозмовниками
Рекомендована кількість учасників: 5 або 10 якщо 2 столи грати одночасно
Необхідна кількість примірників гри Світ Громад:
Рекомендована кількість та періодичність ітерацій роботи з групою: 12
Спеціальні умови та особливості підготовки:
- час проведення гри не повинен бути пізно ввечорі
- ніщо не повинно відволікати гравців від гри (телефонні дзвінки, діти тощо)
- варто робити перерву для перекусу
Що учасники мають знати напередодні?
- тривалість гри (коли гра закінчиться)
- час і місце
Особливості проведення гри:
- затишне місце
- якщо є діти, то бажано мати няню
Перелік питань для проведення рефлексії:
- чи важко було комунікувати з іншими гравцями?
- що найбільше дратувало і чому?
- чому було важко домовитись між гравцями?
- що на думку гравців, найбільше допомагає в спілкуванні? Що заважає?
- чи заважали особисті цілі виконанню загального завдання (сценарію)?
Рекомендації по часу проведення: субота, після обіду, 3-5 годин
Контакти автора моделі для налагодження співпраці: alexforhim@gmail.com, Facebook-сторінка автора
Статус моделі: тестується
***
Модель – це певна гіпотеза щодо потенціалу та алгоритму дій, пов’язаних з використанням гри Світ Громад, для вирішення тої чи іншої проблеми, яка потребує перевірки практикою.