Це одне з найчастіших питань, які ставлять новосертифіковані майстри
Відкритий набір через оголошення у відкритих джерелах – сторінка в фб/інстаграм, стінгазета в школі/університеті, тематичний канал/група
Переваги:
- Відносно легко зібрати аудиторію, якщо канал, який публікує цей анонс, має свою аудиторію, яка йому довіряє і цієї аудиторії достатньро, щоб отримати 4-6 учасників для ігрової сесії
- Можна зібрати як різношерсну так і однорідну групи
Недоліки:
- Швидше за все, учасники гри захочуть зіграти безкоштовно і навряд чи вам відразу заплатять стільки, скільки б ви хотіли, щоб заплатили
- Учасників може бути більше, ніж вам потрібно, і вам треба подумати як їх відсіювати – додаткова робота. Якщо ви проводити гру за гроші, цей фактор можна проігнорувати
Закрита гра для конкретної цільової групи, наприклад, вчителі однієї школи
Переваги:
- Аудиторію організовує як правило в адміністративному порядку керівник, який зацікавлений у проведенні гри з його/її підопічними
- Є можливість відразу сформувати репутацію гри «Світ Громад» як інструменту для корпоративного застосування, а відповідно – системних замовлень на послуги у майстри гри – для діагностики персоналу, активізації, тімбілдінгу з використанням цього інструменту тощо
Недоліки:
- Потрібна додаткова підготовча робота з аудиторією гри. Якщо аудиторію попередньо не підготували – не розповіли про ціль гри, тривалість, формат, і головне – як гра повязана з функціональними чи емоційними поточними задачами гравця – швидше за все це негативно відібється на процесі та результатах гри. Гравці можуть спішити додому, до роботи, будуть відволікатися.
- Потрібно мати напоготові відразу комерційні пропозиції і знати скільки коштує професійна сесія, як її замовити тощо
Спостереження
Якщо потрібно набити руку чи не втратити кваліфікацію – є сенс організовувати безкоштовні тестові ігри.
Якщо ви хочете заробляти послугами на базі гри, то треба відразу орієнтувати себе на корпоративні замовлення, в тому числі за бюджетні гроші чи гранти.