Усім відомо, що ігри відіграють важливу роль у розвитку дитини. Гра мотивує, сприяє розвитку комунікативних навичок, навчає критичному мисленню для розв’язання проблем та заохочує дитину до роботі в команді.
Хто такі покоління Z?
Узагальнено, покоління Z це діти, які народилися у 2000 році й пізніше. Можливо, навіть, більш точне визначення прив’язується не до року народження, а до факту доступу до сучасних технологій та інтернету з раннього віку.
Чим вони відрізняються від попередніх поколінь?
- Їм не відомий світ без інтернету, смартфону чи інших гаджетів.
- Вони швидко можуть знайти відповідь на запитання в Гугл чи Ютубі, але в них не розвинене критичне мислення для оцінки та аналізу ресурсу.
- Покоління Z не боїться пробувати щось нове, експериментувати та досліджувати.
- Легкий доступ до інформації створює очікування швидких результатів і відповідей
Переваги використання навчальних ігор:
1.Мотивація та практичне застосування
Ігри асоціюються більше з формою розваги, ніж із методом навчання. Часто учнів мотивують практичні та активні можливості навчання. Студенти можуть працювати над досягненням мети, обираючи конкретні дії. Вони відчувають наслідки дій, що є одним зі способів того, як ігровий досвід навчання схожий на реальне життя.
Постійні практики прийняття рішень, планування та навчання в ігровому середовищі легко проектувати в повсякденні ситуації, з якими діти стикаються, коли вони дорослішають.
2. Негайний фідбек
Учні отримують задоволення від отримання негайного фідбеку під час гри. Замість того, щоби чекати годинами чи днями на оголошення оцінки, вони отримують негайну відповідь про результати їхніх дій. Діти також отримують відповідь про довготривалі наслідки від прийнятих рішень. Швидкий зворотній зв’язок допомагає їм усвідомити, коли вони прийняли правильне рішення, а коли ні.
Граючи в гру, діти також мають свободу помилятися без великих наслідків фізичної чи психічної шкоди. Вони можуть експериментувати в безпечному середовищі під час гри. Будь-які допущені помилки, можуть бути обговорені в групі після цього. Це дозволяє студентам задуматися про те, що вони зробили, і, можливо, змінити свою стратегію іншого разу.
3. Пізнавальний ріст
Кожного разу, коли діти грають одну й ту ж гру, вони виконують пізнавальні дії, такі, як згадування правил гри, відстежування небезпек у грі та запам’ятовування того, як працює послідовність гри. Діти використовують свої навички стратегічного мислення, включно з використанням логіки для прийняття обґрунтованих рішень та планування своїх майбутніх дій.
4. Розвиток навичок
Ігри дозволяють дітям тренувати й розвивати фізичні навички, такі, як координація рук і очей. Вони також можуть працювати над просторовими навичками та дрібною моторикою. Інтерактивні ігри допомагають дітям робити це в інтегрованому навчальному середовищі.
Ігрове навчання дозволяє дітям одночасно розвивати пізнавальні, соціальні та фізичні навички, зокрема, такі, як співпраця та робота в команді. Знання та навички, набуті завдяки ігровому навчанню, запам’ятовуються краще, ніж інформація отримана з інших методів навчання.
І що?
Як ефективно інтегрувати гру в навчання ви можете дізнатися на безкоштовному вебінарі “Школа Zдорового глуZду: як зорганізувати простір для “справжньої освіти”.
Вебінар пройде 15 серпня 2019 року о 18:00.