Як зібрати аудиторію на гру? Частина 1

Перша типова помилка сертифікованого майстра гри Світ Громад у віці 35+ (десь половина сертифікованих майстрів гри мають вік у діапазоні 35-50) – почати організовувати свої перші тестові / навчальні ігри з молодіжною аудиторією.

Бо:

  • В молоді нібито є більше вільного часу
  • Вона легко сприймає таку форму проведення часу як ігри
  • Адміністративно її легше буває зібрати

ЧОМУ ЦЕ ХИБНА СТРАТЕГІЯ?

Ви погано вчитесь як майстер.
Перших 20-30 ігор в Світ Громад – навіть якщо ви сертифікований майстер гри – це все навчальні ігри, необхідні для становлення вас як майстра гри. І вони мають бути проведені з різними цільовими групами. Однак молодь, особливо сучасні підлітки, вчаться в рази швидше за дорослих. В грі вони швидко приймають рішення, хочуть, щоб все відбувалося швидше і динамічніше. В таких іграх майстер може легко пропустити якийсь важливий пункт, непомітити зміну ігрової механіки, яка суттєво впливає на ігроовий ефект – команда легко долає перешкоди і виграє. А відповідно, їй стає менш цікаво зібратися наступного разу, бо всу у грі було просто і ясно. Гравцям стає нудно, а майстер та нічого й не навчився. Ми це виявили емпіричним шляхом, коли почали збирати майстрів гри на турніри Світу Громад, і виявилося, що кожен майстер гри знає свою версію гри 🙂

Вам здається, що з іграми з більш дорослою аудиторією щось не те.
Вони тривають довше, ніж ви собі планували (з підлітками ви грали 2 години, а з дорослими – цілих 5 і до пізньої ночі). В таких іграх більше суперечок, інколи такі ігри закінчуються ще походом до бару, щоб обговорити результати чи посиділками до 3 ночі. Ви не знаєте як відповідати на питання дорослих – як правило, вони повязані з комплексним і практичним використанням гри для вирішення різних задач.

Молодь грає в Game, а більш старша аудиторія – у Play.
В чому різниця? Game – це гра, щоб виграти, Play – це гра, щоб отримати новий досвід і чогось нового для себе навчитися. Різні цілі, різні задачі, різна групова динаміка, різний результат.

Молодь – не та цільова аудиторія, яка вам буде платити за ігрові сесії.
Якщо ви хочете заробляти проведенням ігрових сесій, то треба відразу йти і тестувати гру до того, в кого є гроші

КОГО Ж ТОДІ ЗАПРОШУВАТИ НА ТЕСТОВІ ІГРИ?

Відповідь очевидна – пенсіонерів

Бо:

  • 👉 Мають достатньо вільного часу і нікуди особливо не поспішають;
  • Несправедливо позвавлені уваги з боку інших, часто самотні і сприймаються як соціальна проблема, а не як частина громади чи її соціальний капітал;
  • Мають достатній життєвий досвід, щоб легко ділитися під час ігрових сесій;
  • В грі не поспішають, хочуть у всьому розібратися (як і ви у ролі майстра);
  • Мають соціальний капітал, щоб допомогти вам організувати ігри в тих інституціях, до яких вам доступ закритий;
  • Це гарантує і вам і гравцям море позитивних емоцій, які не мали можливості проявитися в інший спосіб.

Ясне діло, що ця аудиторія не сидить в соцмережах, але якщо ви прогуляєтеся містом чи селом, трохи порозпитуєте людей, то завжди знайдете вдячних гравців серед цієї когорти, щоб разом з ними вивчити і спокійно та терпляче дослідити новий для себе інструмент.

До речі, коли ви організовували останній раз гру для людей старшого віку?

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *