Як розмістити свої товари чи послуги у бізнес-грі “Моя Сімейна молочна ферма” і отримати доступ до 1000 нових клієнтів?

“Моя сімейна молочна ферма” – настільна економічна стратегія, яка описує і моделює створення та розвиток сімейної ферми. Усі цифри, ресурси, бізнес-процеси відповідають українським реаліям. Власне ця гра розроблена для того, щоб кожен бажаючий міг потренуватись у молочному бізнесі ще до його започаткування.

ТзОВ “Світ Громад” пропонує: розмістити свої продукти, які будуть корисними для сім’ї-власниці молочної ферми, як на етапі створення так і протягом розвитку малого молочного бізнесу.

Як і вреальному бізнесі, у грі — майбутні власники ферм при моделюванні створення та розвитку своєї справи, потребують різних товарів та послуг. Тож майбутні фермери:

  • Планують власний бізнес (фінансовий, юридичний консалтинг).
  • Користуються різними кредитними інструментами (кредитно-фінансові послуги). Страхують врожай, майно, корів, техніку (страхові послуги).
  • Будують нові господарські будівлі (будматеріали та будівельні послуги).
  • Закуповують обладнання для виробництва гатункового молока (виробниче обладнання). Закуповують корми, кормові добавки, ветеринарні препарати (постачання кормів). Закуповують насіння, добрива (постачання насіння та добрив).
  • Закуповують для себе або на кооператив сільськогосподарську техніку.
  • Налагоджують власну переробку молока (виробниче обладнання).
  • Закуповують племенних корів.

Як використовується гра?

Гру “Моя СМФ” використовується для:

  • Залучення домогосподартсв, які потенційно могли б заснувати та розвивати свою ферму в проекті розвитку СМФ в Україні. Під час гри, у доступній формі на власному досвіді, кожден гравець може заснувати та поуправляти своєї фермою від планування до перших мільйонів.
  • Діагностики кандидатів на предмет кваліфікаційної відповідності такого домогосподартсва на участь у проекті. Гра показує і допомагає відібрати саме такі сім’ї, які найменш ризиковані в контексті інвестування в них.
  • Навчання потрібним навичкам та життєвим установкам, які б спростили управління та розвиток новоствореної СМФ. Гра моделює ключові процеси та фактори, що впливають на розвиток ферми. Відповідно, гравці на власнову ігровому досвіді навчаються не робити помилки.
  • Просування товарів та послуг, які необхідні для якісного та швидкого розвитку новоствореного молочного бізнесу.

Скільки людей можна охопити?

Відповідно до проекту розвитку СМФ, до кінця 2022 року має бути відкрито 1000 сімейних ферм. У першій половині 2020 року планується випуск накладу 1000 примірників настільної економічної стратегіяї “Моя Сімейна Молочна Ферма”.

В середньому, аналогічні ігри-тренінги використовуються 16 разів на рік по 5 гравців. Таким чином, протягом трьох років планується охопити іграми з цільових груп: 1000 х 16 х 3 х 5 = 240 000 гравців, що забезпечить достатню кількість зацікавлених кандидатів, з яких щонайменше 1000 сімей розпочнуть свою справу.

Скільки коштує спонсорство?

Пакет Стандартний (до 5 пакетів в одному ринковому сегменті): 

  • інтеграція в гру одного продукта (товару чи послуги);
  • рекламний флаєр в коробку з грою;
  • логотип спонсора на книжечці правил гри та роздаткових ігрових бланках гравців. від 240 000 рекламних контактів (гравці 1 раз за гру контактують з брендом). Ціна: 250 000 грн.
  • Вартість 1 контакту = 1,04 грн.

Пакет Преміум (1 пакет в одному ринковому сегменті):

  • інтеграція в гру основних товарів чи послуг з гарантованим нерозміщенням конкурентів;
  • рекламний буклет в коробку з грою;
  • логотип спонсора на буклеті правил гри та роздаткових ігрових бланках гравців; логотип спонсора на коробці з грою;
  • згадування спонсора в усіх промо-матеріалах, що стосуються гри-тренінгу “Моя СМФ”; згадування спонсора в усіх уроках навчального он-лайн курсу “Ігро-майстер СМФ”;
  • від 1 500 000 рекламних контактів (гравці 5-7 разів за гру контактують з брендом). Ціна: 750 000 грн.
  • Вартість 1 контакту = 0,5 грн.

Хто буде грати?

Потенційні фермери, чоловіки та жінки віком від 25 до 50 років, які прагнуть в житті чогось більшого, наділені розумною амбітністю і підприємливістю.

Скільки разів може використовуватись гра?

Ігровий комплект містить 12 стартових сценаріїв, 114 життєвих ситуацій, криз та можливостей розвитку, 16 індивідуальних цілей. Завдяки чому гра залишається цікавою при багатократному використанні.

Поліграфічне виконання розраховане на 10 років стандартного використання (при дбайливому ставленні, строк служби примірника гри практично не обмежений).

Що Ви отримаєте від інтеграції своїх продуктів у бізнес-грі “Моя СМФ”?

Специфіка людського сприйняття так влаштована, що ми не розрізняємо ігровий і життєвий досвід. Тож позитивні спогади про ігрові ситуації сприймаються нами як позитивні життєві спогади.

Тож ви отримаєте стійку логічну асоціацію, приблизно у такому форматі:
“Якщо мені на моїй фермі потрібно ***товар чи послуга***, то це компанія ***назва компанії***”.

Можливі формати брендування у грі “Моя сімейна молочна ферма”

Наприклад:

“Якщо мені на моїй фермі потрібно застрахувати врожай, то це робить компанія АБВ- агрострах на зрозумілих мені умовах. Я вже це робив і вийшло вигідно”.

ігрова ситуація

Таким чином, беручи спонсорську участь, можна за 250 гривень отримати вихід на клієнта- ферму. Або за 750 гривень — ексклюзивний вихід на такого клієнта.

Що в коробці?

  • 12 стартових сценаріїв;
  • схематичні плани для 5 ферм;
  • господарські будівлі;
  • земельні наділи;
  • 4 породи корів;
  • 16 індивідуальних цілей (мрій);
  • 80 життєвих обставин;
  • 10 криз;
  • 24 можливості;
  • 4 можливості для започаткування та розвитку кооперативу;
  • Ринки молока, кормів, корів, будівництва, кредитів, страхування тощо;
  • Ігрове поле;
  • Правила гри;
  • Ваучер на безкоштовне навчання та сертифікацію 4-х ігро-майстрів.

На які ігри схожа “Моя сімейна молочна ферма”?

Як і усім відомі ігри “Монополія” та “Cash Flaw”, гра “Моя СМФ” – це відповідь на неефективність традиційних освітніх інструментів (нудних лекцій, тренінгів, семінарів). Як встановили наукові дослідження, в умовах ігрової імітації реальних суспільних, економічних, політичних процесів, засвоюваність навчального матеріалу складає близько 90%. Для порівняння – лекційний матеріал засвоюється на рівні до 20%.

Хто буде використовувати?

Попереднє дослідження показало, що близько 50% зацікавлених у використанні цього інструменту представляють органи місцевого самоврядування та регіональної влади. Друга половина — громадські активісти, які задіяні у сфері реалізації проектів місцевого економічного розвитку.

Як і де можна отримати гру?

Після виходу тиражу, гра буде у вільному продажі. Але, спільно з компанією “УкрМілкІнвест” буде запущена грантова програма, апліканти якої зможуть отримати гру безкоштовно або із знижкою 90% за умови, якщо доведуть свою користь для проекту (наприклад, візьмуть на себе зобов’язання проводити регулярні публічні ігри-тренінги з цільовми групами потенційних кандидатів у фермери.

Як можна оплатити спонсорський пакет?

  • як витрати на маркетинг (рекламу) на рахунок ТОВ “Світ Громад”;
  • як благодійну допомогу
  • як попередній викуп частини тиражу, який від імені спонсора може бути розповсюдженим у бажаних регіонах чи цільових групах.

Скільки коштує комплект?

Прогнозована ринкова роздрібна вартість 1-го примірника гри становить 9 500 гривень. Включно з доставкою, навчанням та методичним супроводом до 4-х ігро-майстрів на кожен примірник та щоденною інформаційною підтримкою протягом усього строку діяльності проекту.

Маєте, що прорекламувати чи запропонувати, звяжіться, будь ласка, з нами:

ТзОВ “Світ Громад”: вул. Гаврилюка 1, Луцьк, Україна, 43000,
Тел. +38 (099) 776-555-1, info@worldofcommunities.org, www.worldofcommunities.org, FB: @worldofcommunities

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *