Освітня конкуренція: гра “Світ Громад” для вчителів

Модель – це певна гіпотеза щодо потенціалу та алгоритму дій, пов’язаних з використанням гри Світ Громад, для вирішення тої чи іншої проблеми, яка потребує перевірки практикою.

Авторка моделі: Ольга Башняк, Майстриня гри Світ Громад, Рівень 2

Назва моделі: Освітня конкуренція

Проблема, на вирішення якої спрямована: Чи допомагає конкуренція в розвитку? Чи конкурує ваш навчальний заклад? Якими інструментами розвитку можливо скористатися для покращення свого становища на ринку освітніх послуг?

Цільова аудиторія: Вчителі всіх ланок, директори шкіл (міських та сільскіх, державних та приватних), педагоги та завідуючі дошкільних закладів, керівники студій раннього розвитку та приватних садочків.

Показники (Як дізнатись, що проблема вирішена або по ній відчутно прогрес?): 

  • Визначення проблемних сфер в навчальному закладі
  • Опис інструментів розвитку
  • Формування стретегічного мислення

Рекомендована кількість учасників: 8-10

Необхідна кількість примірників гри Світ Громад: 2

Рекомендована кількість та періодичність ітерацій роботи з групою: 4

Спеціальні умови та особливості підготовки: 

Бажано гру проводити в п’ятницю ввечері, або в суботу вдень. Круглий стіл. Забеспечити можливість роботи нотатки для гравців на післяігровій рефлексії. Фліпчарт.

Що учасники мають знати напередодні?

Тривалість гри, правила гри, інформацію ро подальше обговорення

Особливості проведення гри:  Для більш ефективного проведення гри варто мати серед гравців вчителів з різних шкіл

Перелік питань для проведення рефлексії:

  • Як особисті цілі можуть вплинути на поставлене завдання для всіх?
  • Чи допомагає конкуренція в розвитку?
  • Чи конкурує ваш навчальний заклад?
  • Як ви оцінюєте власний навчальний заклад в освітній сфері?
  • Чому здобувач освіти має обрати саме ваш навчальний заклад?
  • В порівнянні з “кращими” НЗ, щоб ви хотіли покращити в себе в першу чергу? Чому?
  • Якими інструментами розвитку можливо скористатися для покращення свого становища на ринку освітніх послуг?
  • Чи залучення іноземних партнерів до освітнього процесу впливає на якість послуг навчального закладу?

Рекомендації по часу проведення: П’ятниця вечір або субота вдень. Тривалість від 3 год.

Контакти автора моделі для налагодження співпраці: Ольга Башняк, https://www.facebook.com/ola.bashnyak 

Статус моделі: тестується

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.