Кейс: супермени з необмеженими ресурсами

Грали: активна молодь Херсону, лідери Херсонської ініціативної групи Кип’яток.

Початкові ролі у грі: безробітний, вчитель, підприємець, фермер.

Сценарій гри «Інноватори».  Завдання – підвищити привабливість громади з -5 до 5 і вище, збудувати у громаді за 10 раундів Бізнес-інкубатор, АЗС, Готель. Показники щастя усіх громадян мають 2,  здоров’я – 2. Проектна та фінансова компетентність в усіх гравців – 4.

Гра вже була 2-ю (першу зіграли майже тим же складом).

Учасники одразу домовились, що беруть кредит  з зовнішнього банку на бізнес. Обирали одразу дорогий бізнес за 500 чи 600 Q. Тож вже через 3 раунди були багаті, та повернули всі кредити. Мером вибрали безробітного (у другій грі стереотипи перестають діяти) Через додаткову енергію безробітній міг робити більше і не тягнув громаду. Так як безробітній взяв кредит і купив бізнес уже в третій грі він відмовився від дотацій та купив бізнес вчительці. Потім мером ставали підприємець та фермер. Загалом учасникам дуже везло в картках (одна випала плюс одна додаткова енергія, що дуже допомогла і відпала потреба покупки будинку). В учасників було багато грошей, в місцевому бюджеті було достатньо коштів, що інколи ми відмовлялись брати допомогу за кожну позитивну привабливість громади 🙂

Із цікавого, що хотіли просто накупити бізнес та поставити в ряд з комунальними закладами, типу спільні)
У всіх у громаді був бізнес, тож гроші не виходило з бюджету громади. Гра була навіть нудною, адже у всіх все було і ми навіть могли купити одразу декілька підприємств комунальних, але по правилам цього не передбачено. Також громада думала просто накупити бізнес та щоб він був нічий та лежав собі біля комунальних закладів.

Від того, що було купа грошей та показники щастя та здоров’я в нормі громада підняла на максимум свої компетенції. Ні у кого не було нижче 2 майже.

Коментар від розробників

Михайло Войтович, співавтор гри “Світ Громад: Акселератор”:

За логікою гри ні громадяни ні громада в цілому не можуть жодним чином впливати і тим більше розпоряджатись банком гри в своїх цілях. В таких умовах повністю втрачається сенс кооперуватись (що необхідно для досягнення умов сценарію при обмежених ресурсах).

В правилах гри немає прямої заборони на отримання кредиту з банку гри. Але вже якщо спробувати ввести таку можливість, то потрібно бути чесними – кредити річ не безкоштовна. Якщо вважати, що 1 раунд = одній каденції місцевої влади (4-5 років), то логічно, що отриманий кредит потрібно повернути доплативши банківські відсотки (+150-200% – цілком виправдана цифра).

В описаному вигляді було розіграно абсолютно нереалістичний сценарій з доступом до необмежених ресурсів. Якби кожному гравцеві іще видати зі старту по 5 фішок енергії, то ми отримаємо громаду суперменів. З іншого боку – цікавий кейс з точки зору дослідження мотивації людей, які мають і можуть все.

Чим долати нудьгу коли ресурсів більше ніж можливостей?


Залишити відповідь