Кейс «Гра Світ Громад з помічниками народних депутатів»

Ціль гри: презентувати Гру Світ Громад для помічників народних обранців/ їх політичних сил для використання у роботі.

Учасники: помічники народних депутатів (Комітет «Національної безпеки та оборони», «Комітет з європейської інтеграції»)

Початкові ролі у грі: безробітний, підприємець, священник і переселенець.

Сценарій гри «Інноватори». Завдання – підвищити привабливість громади з -5 до 5, збудувати у громаді АЗС та Готель. Показники щастя та здоровя мають бути не менше 2. Проектна компетенція в усіх гравців: 4 і більше. Фінансова компетенція в усіх гравців: 4 і більше

Кейс #ГраСвітГромад "Інноватори" з помічниками народних депутатів

 

Спостереження.

В першому ж раунді підприємець витягнув життєву обставину, як перетворила його на безробітного. Таким чином у громаді залишилися 2 безробітні, які отримують дотацію з місцевого бюджету, священик, який не платить податків, та переселенець. Фактично, переселенець став бюджетоутворюючою персоною за столом, на нього скоса дивилися інші члени громади. Коли обговорювалося рішення про побудову певних об’єктів, учасники рахували скільки в кого є грошей, щоб дофінансовувати потреби муніципалітету.

З другого раунду, мером став безробітний і обрав тактику шантажу інших учасників громади, мовляв, я не продам вам ділянку чи інший об’єкт, якщо ви не дасте грошей для фінансування потреб громади. Мер-безробітний запропонував стратегію побудови комунальних об’єктів за рахунок коштів окремих мешканців громади. Фактично, у гравців залишалися кошти на покриття базових потреб та виконання мінімальних умов сценарію. Дуже складно було купити якийсь об’єкт, щоб почати вести бізнес і генерувати додаткові фінансові потоки.

В третьому раунді, мер-безробітний почав вести спільний бізнес з священиком – вони відкрили у громаді перукарню і ділили прибутки на двох. Відсутність приватних обєктів у громаді не стимулювала безробітних йти на них працювати.

Індивідуальна активність гравців полягала у тому, що вони ходили у відпустку, чи просто відпочивали і втримували прийнятний рівень здоров’я та щастя. Завдяки несприятливим обставинам, рівень щастя та здоров’я постійно опускався, а за умовами гри, якщо рівень здоров’я та щастя = 0, то громада втрачає 1 пункт привабливості.

Сценарій не був зіграний повністю, муніципалітет заліз у борги: -800 СТЕК

По завершенню, учасники визнали, що така конфігурація, яка склалася за столом, спосіб прийняття рішень та кооперативні стратегії дуже близько наближені до реального життя, тому не були здивовані результату.

Загальний висновок гравців: складно побудувати громаду інноваторів у середовищі, в якому немає бізнесу та домінують утриманці.


Залишити відповідь