Світ Громад – ІТ рішення і ігрофікаційні технології на Digital Active Forum (Запоріжжя)

Ті, хто відчуває нестачу Діджитал-інструментів у своїй діяльності, присвятили 21 січня форуму «Digital Active Forum: Інтернет-технології для розвитку людини, суспільства, міста», що пройшов у Запоріжжі в «Славутич-Арена».

Громадські діячі, керівники НУО та активісти з усього Запорізького регіону отримали можливість задати будь-які питання спікерам і дізнатися про те, які ІТ-інструменти впроваджують для розвитку міста і громади їхні колеги.

zap_2

Ідею масштабного форуму, який би зібрав активістів громадського руху Запорізького регіону, вдалося втілити в життя запорізької громадської організації «Центр розвитку кар’єри «Професіонали» в рамках Української ініціативи зміцнення суспільної довіри (UCBI) за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Мета форуму – створити платформу для обміну практичними інструментами і можливостями інтернет-технологій між представниками НУО, активними жителями та спікерами з багаторічним досвідом роботи в Діджитал-середовищі.

На панельній дискусії виникло питання про те, як провести грань між реальним і віртуальним, не потрапити в IT-пастку. На що була відповідь – 100% варіант інфобезпеки – вимкнути електроенергію. А серйозно – обов’язково ходити з включеним критичним мисленням.

Також відбулася церемонія нагородження випускників проекту «Зміцнення IT-потеніцалу Запоріжжя» і презентація особистого веб-ресурсів ГО-учасниць, створених в рамках проекту.

Однією з ключових тем форуму була також і ігрофікація на службі розвитку громад від Світу Громад (World of Communities). Ми говорили і про ІТ-рішення для розвитку громад і про настільну гру “Світ Громад: акселератор” як інструмент залучення, інтеграції та громадянської освіти.

zap_0

Струшуйте попіл застарілих методів! Впроваджуйте онлайн-освіту, методи ігрофікації для своїх колег і цільової громадськості, посилюйте роль IT в вашій організації вже зараз, пробуйте фріланс, використовуйте SMM-стратегії. І – будьте попереду!

За публікацією: marketer.com.ua


Залишити відповідь